piątek, 25 listopada 2016

Beżowy płaszcz i bordowe dodatki

Przedstawiam beżowy płaszczyk, tym razem w wydaniu całkiem codziennym. Zdjęcia zrobione między zakupami w supermarkecie, a gotowaniem sobotniego obiadu. Moje ulubione połączenie maksymalnie trzech kolorów.
Dosłownie chwilę po tym, jak ogłosiłam, że w tym sezonie mam ochotę na szarość, kupiłam beżowy płaszcz, który chodził mi po głowie już od zeszłej jesieni. Do tego obecnie ulubiona torebka, trochę inna niż planowałam i czapka podkradziona mężowi.





 
Płaszcz - Lidl
Spodnie - F&F
Szal - nn
Buty - allegro.pl
Torebka - Zara
Czapka - z szafy męża ;)

3 komentarze:

  1. u mnie dziś minus 2, musiałam założyć najcieplejszą zimową kurtkę. Chyba zima idzie :) Płaszczyk naprawdę śliczny:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Fajna czapa i torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...