czwartek, 17 listopada 2016

Autumn lady


W końcu przyszedł czas na zdjęcia z mojej małej wycieczki do Częstochowy. Umówiłam się tam z Pauliną, którą poznałam latem podczas See Bloggers. W końcu udało nam się znaleźć wspólny pasujący termin na początku listopada. Jak to określiła, spędziłyśmy wspaniały blogowy dzień. Fotki, zakupy i plotki :) Świetnie się bawiłam, a do domu dotarłam już właściwie w godzinach nocnych. Mam nadzieję, że jeszcze to powtórzymy, a tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć. Zestaw wybrałam elegancki, ale wygodny nastawiając się na dłuższe spacery.






Płaszcz - Lidl
Torebka - David Jones
Spódnica - F&F
Botki - kupbuty.com
Koszula - txm24.pl
Kapelusz - txm24.pl
Szal - Terranova

Zdjęcia - Paulina

13 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że ten płaszcz jest z lidla. Jest piękny. Naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zdjęcia świetne, jak profesjonalne:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. BYło super, proszę częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look ! świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentujesz się pięknie, elegancko i stylowo więc takich zdjęć proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...