piątek, 14 października 2016

Sukienka w kolorze militarnej zieleni

Ostatnimi czasy ubieram wszystko co w mojej szafie jest szare, byle by tylko móc do stylizacji założyć te szare botki. Bardzo je polubiłam i chcę je jeszcze trochę ponosić zanim będzie to niemożliwe ze względu na pogodę. 
Z szarością bardzo dobrze komponuje się kolor khaki. Przedstawioną sukienkę kupiłam rok temu, ale ubrałam ją tylko raz. Dopiero teraz dobrze się w niej czuję.





Sukienka - kupbuty.com
Sweter - George (ubrani.com.pl)
Botki - deezee.pl
Torebka - humad.pl

6 komentarzy:

  1. Szarość z zielenią pasują do siebie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację- te dwa kolory świetnie razem wyglądają. A buty niezmiennie- WOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka i te buty, SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka,lubię ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zestawienie bardzo mi się podoba, ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...