piątek, 7 października 2016

Październikowy ulubieniec

Tytuł chyba mówi sam za siebie :) Bardzo fajnie się czułam w tym zestawie. Przede wszystkim dzięki spódniczce, której wzór mnie urzekł. Szkoda, że natrafiłam na nią dopiero teraz. Zapłaciłam jednak za nią grosze więc opłaca się ją dać do zmniejszenia by służyła też w przyszłym roku.
Wspominałam ostatnio o nowej pracy. To właśnie mój zestaw na pierwszy dzień :)




Spódnica - F&F (ubrani.com.pl)
Bluzka - nn (ubrani.com.pl)
Marynarka - Sinsay
Botki - deezee.pl
Torebka - humad.pl

13 komentarzy:

  1. Cały zestaw świetnie dobrany, jak na pierwszy dzień pracy dobrze dopasowany :D
    Torebka śliczna ;*

    http://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest wspaniała:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ty schudłaś proszę napisz o tym w jakimś poście sama borykam się z nadwagą super jeżęli opowiesz o swoim odchudzaniu i coś doradzisz swoim czytelniczkom

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość super :) urzekły mnie botki z deezee :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie !
    Kochana - powiedz mi jak te botki się sprawują, bo chciałam je sobie kupić, ale boję się, że będą spadały z nogi, tak jak te, które miałam latem z odkrytymi palami....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja niby gumki na piętach które cos tam dają ale jednak nóg trochę sie rusza. Nie zdarzyło mi sie jednak by spadły. A chodzę w nich dużo bo bardzo mi się podobają ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...