środa, 19 października 2016

OOTD: Czwarte urodziny :)

Długo chodziła za mną ta spódnica. Wpadła mi w oko od pierwszego wejrzenia. Okazało się jednak, że jest z jakiejś droższej kolekcji i kosztuje 199 zł. Zdecydowanie za dużo. Co prawda sukcesywnie ją przeceniano, ale ostatecznie na 99 zł i nic mniej. Zdecydowałam się na nią dopiero z dodatkowym kuponem zniżkowym. Później okazało się, że nie mam okazji jej założyć. Nadarzyła się dopiero w zeszłym tygodniu. Zostaliśmy zaproszeni na czwarte urodziny córki naszych przyjaciół organizowane w restauracji. Co prawda sztywna spódnica to nie najlepszy pomysł na imprezę siedząca. Ale z braku laku...






Spódnica - Reserved
Koszula - H&M
Marynarka - New Look
Torebka - allegro.pl
Buty - Elize

9 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ! Ta spódniczka jest mega *_* Obłędny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kolor, świetny na szarą jesień:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię za specjalnie tego fasonu, a powinnam, bo służy mojej figurze. Twojej też, dlatego zestaw mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica zrobiła robotę w tej stylizacji! Jest oszałamiająco kochana!


    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej spódnicy :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię soczyste kolory jesienią i zimą, kiedy królują czernie i szarości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie, zarówno koszula, jak i spódnica - świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula w kropeczki :) Świetnie kontrastuje z różową spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w takim eleganckim wydaniu a ta spódnica mnie zachwyca, jest boska :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...