niedziela, 23 października 2016

Kamizelka typu chomik :)

Na tę kamizelkę została podstępnie namówiona :) Mówiłam nie, zapewniałam, że nie potrzebna mi trzeba futrzana kamizelka, że to za drogi zakup na kilka wyjść itp. Potem koleżanka przesłała mi zdjęcie "na żywo" swojej i zapewniała, że jest idealna. Miła w dotyku, wygodna w noszeniu. I uległam :) To mój pierwszy pomysł na stylizację z nią. Całkowicie spontaniczny. Wkrótce pojawią się na pewno kolejne. Mój mąż nazwał tę kamizelkę chomikiem, ale zapewnił, że też mu się podoba.



Kamizelka - eButik.pl
Koszula - allegro.pl
Spodnie - F&F
Buty - vinted.pl
Zegarek - eButik.pl
Torebka - Reserved

6 komentarzy:

  1. Świetna kamizelka futrzana no i ta koszula *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kamizelki, noszę notorycznie mam już chyba z 5:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i fajnie,że się skusiłaś:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie futrzaki, ale serce skradła mi koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat futrzaków nie lubię, więc i :chomik" jakoś mocno do mnie nie przemawia. Za to koszula, mimo motywu serduszek (z którymi też mi nie po drodze) świetna.
    Ale ogólnie całość mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...