czwartek, 27 października 2016

Just ordinary everyday outfit #13

Obiecałam, że pojawi się stylizacja z beżową kamizelką i obietnicy dotrzymuję :) To była właściwie moja pierwsza koncepcja po zakupie tej kamizelki. Wygrzebałam z szafy koszulę kupioną w sh trochę na wyrost bo w zeszłym roku się w nią nie zapinałam. Wylądowała w pudle z rzeczami, z którymi nie za bardzo wiedziałam co zrobić. Czy jeszcze będę nosić, czy wystawić na sprzedaż? Wróciłam do tej koszuli, bo jednak za bardzo mi się podoba by ją oddać.Nawet jeśli kosztowała tylko 5 zł :) Do tego wygodne buty i można jechać na wycieczkę. Kto poznaje dokąd? :)
Jeśli macie ochotę obejrzeć inny zestaw z kamizelką zapraszam tutaj. Ta sama torebka w bardziej eleganckim wydaniu - tutaj :)







Kamizelka - eButik.pl
Koszula - sh
T-shirt - sh
Spodnie - F&F
Buty - allegro.pl
Torebka - allegro.pl

6 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz, kamizelka dodaje jesiennego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz w tej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...