sobota, 24 września 2016

Wrześniowy ulubieniec

Zostawiamy na moment wakacje i wracamy do rzeczywistości. Na pierwszy dzień w pracy wybrałam zestaw nie do końca poważny, jeszcze trochę urlopowy. Elegancką koszulę przewiązałam tak by pasowała do spódnicy, którą "dorwałam" na ostatecznej letniej wyprzedaży nie wierząc, że kosztuje tylko 24,90 zł. Do tego nowe buty, które czekały na mnie po przyjeździe z Grecji. Są przepiękne, może nie najwygodniejsze na świecie, ale i tak zyskały już u mnie tytuł "ulubieniec jesieni 2016". Kolory troszkę przekłamane, w rzeczywistości buty mają piękny szary kolor, a ja brązową opaleniznę. I wybaczcie, że taka pognieciona, ale ten pierwszy dzień mnie wykończył :) Właściwie to cały tydzień nie należał do przyjemnych. Choć mogłam pospać trochę dłużej, to potem czekało mnie gotowanie posiłków na cały dzień, pakowanie ich w pudełka i droga do pracy. I ten szok, gdy na dworze już ciemno, a ty masz jeszcze godzinę siedzenia w biurze. Wieczorem nie miałam już siły na nic. Dobrze, że mój mąż stanął na wysokości zadania i zajął się domem. Zwłaszcza, że dodatkowo dużo czasu poświęcam na zmianę pracy. Już wkrótce będę mogła napisać wam trochę więcej :)
Jak to dobrze, że ten tydzień był wyjątkowo... pyszny! :) Kolejna odsłona tuńczyka, gruszka na winie czy pulpeciki mięsno-szpinakowe. A do tego jestem coraz bliżej mojego celu czyli zrzucenia 10 kilogramów w trzy miesiące! Jest dobrze :)





Koszula - Tommy Hilfiger
Spódnica - outlet Calliope
Botki - deezee.pl
Torebka - Reserved
Naszyjnik - Kik

18 komentarzy:

  1. Spódniczka jest świetna, uwielbiam paski. Bardzo pasuje Ci taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny zestaw:) Szykuje się zmiana pracy?;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam na pewno ale jeszcze nie wiem czy na taka jaka bum chciała czy plan B

      Usuń
  3. buty super!!! dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Botki piękne! Ogólnie całość super.
    10 kg w 3 miesiące!!! WOW!
    Mi jeszcze 2 brakuje do dychy, a ćwiczę już rok:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ty nie masz z czego a ja nawet nie jestem w połowie mojej drogi. :)

      Usuń
    2. Aniu startowałam od 75 kg, więc było co gubić. Marzy mi się 61-63 (czyli idealna waga do mojego wzrostu), albo chociaż 65.

      Usuń
  5. udany zestaw. Trzymam kciuki za nadchodzące zmiany ;) Pozdrawiam!
    http://www.fashavable.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, śliczna spódniczka, wiązana bluzka, torebka,buty,super wyglądasz :) Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie teraz wygladasz Aniu...schudłaś dopiero kilka kilo a efekty są widoczne gołym okiem. I ta talia 😍Powodzenia w dalszym odchudzaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, naprawdę wow! :-)
    Z każdym kolejnym postem widać efekty odchudzania, trzymam kciuki, bo sama to przeżywam :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za jesienne zmiany i kolejne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...