niedziela, 18 września 2016

Pastelowa spódnica w kolorze militarnej zieleni

Dziś kolejny zestaw wymyślony zeszłego lata. Nie miałam jednak okazji go sfotografować. Niestety dzień był dość wietrzny przez co maxi spódnica przestaje być wygodna. A jakoś tak wyszło, że była to pierwsza i ostatnia okazja w tym roku by ją założyć. Choć na blogu długość maxi na pewno się jeszcze jesienią pojawi :)




Spódnica - allegro.pl
Bluzka - eButik.pl
Kurtka - New Look
Torebka - Reserved
Naszyjnik - Tally Weijl
Sandałki - allegro.pl

6 komentarzy:

  1. ale świetna spódnica:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, super blog !
    Ostatnio miałam rozmowę o pracę i poszłam tam ubrana „biało-dżinsowo”.
    Przyznam, że zaczerpnęłam inspiracji z Twojego bloga :)
    No i nie do wiary co mi się podczas niej przytrafiło.
    Cała historia u mnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...