poniedziałek, 5 września 2016

A mnie jest szkoda lata...

Wygląda na to, że już po wszystkim. Koniec wakacji, lato za nami. A ja czuję taki ogromny niedosyt. Dopiero zaczynam urlop. Teraz, gdy pozostało nam zaledwie trzynaście godzin dnia z małym haczykiem i zaczynamy już myśleć o jesiennej garderobie. Ja pakuję wszystkie letnie spódnice i wsiadam w samolot. Od roku planowałam takie wrześniowe przedłużenie lata, ale czy można przedłużyć coś czego nie było?
No trudno, poopalam się na zapas i za te wszystkie lipcowe deszczowe niedziele. W środę lecimy z mężem do Grecji, a tymczasem wam zostawiam stylizację z naszej rocznicowej kolacji. Zrobiliśmy sobie przerwę od naszych diet i powiem wam, że wbrew oczekiwaniom pizza nie smakowała mi jakoś szczególnie, a na drugi dzień oboje czuliśmy się paskudnie nie mogąc wcisnąć śniadania. Jednak oboje wdrożyliśmy się w taki tryb odżywiania, że każdy tzn. cheat meal nie jest dla nas przyjemnością, a wręcz odwrotnie.




Narzutka - Reserved
Bluzka - sh
Spódnica - Reserved
Torebka - Atmosphere
Buty - deezee.pl

8 komentarzy:

  1. Świetnie dobrana bluzka oraz spódnica :D
    Pozdrawiam|!

    http://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi fast-foody smakują cały czas. Zresztą właśnie pizza, kebab czy hamburgery to jest moja największa zmora. Mogę nie jeść słodyczy i nawet nie zauważę, ale te tłusto-słone smakołyki, ehh.
    Ale najbardziej mnie wkurza, że ich niejedzenie i tak nie przynosi rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety tez tak mam ze by schudnąć nie wystarczy mi odstawienie słodyczy czy fast foodow. Musze byc na kontrolowanej diecie. Ale póki co jest niezle

      Usuń
  3. ja jakoś nigdy nie lubiłam pizzy:0
    Piękna sukienka:)Zazdroszczę teraz urlopu:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygląda ta spódnica z bluzką :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że zestaw spódnica i bluzka wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...