sobota, 13 sierpnia 2016

Sweterek latem?

Nie spodziewałam się, że sweterkową narzutę kupioną kilka miesięcy temu założę dopiero w sierpniu. Tak się jakoś złożyło, że nie pasowała mi wcześniej krojem do żadnego dołu, a dodatkowo wystający spod niej długi rękaw jakoś mnie drażnił. Znalazłam na nią sposób dopiero w zeszłym tygodniu szukając czegoś co pasuje do nowych "zamszowych" sandałków kupionych w CCC za całe 10,50 zł!
Zestaw okazał się idealny na średnio ciepły dzień w klimatyzowanym biurze :)





Sweterek - H&M
Spódnica - Reserved
Buty - CCC
Torebka - Reserved
Bransoletka - eButik.pl
Naszyjnik - H&M

7 komentarzy:

  1. dziwnie to wyglada, spódniczka wydaje się ciekawa

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sandałkowy łup udany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba :) Fajne zestawienie kolorystyczne, świetna spódniczka, cieliste buty wydłużają nogę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz niestety taka pogoda, że pomimo lata sweterek niezbędny.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 zł za sandałki? Super!
    Fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...