sobota, 20 sierpnia 2016

Sierpniowy ulubieniec

Nie ukrywam, że to mój ulubiony z letnich zestawów. Sama spódnica zresztą stała się moim osobistym hitem. Dobierając do niej resztę zestawu zawsze sugeruję się kolorami nadruku, tak więc również tym razem postawiłam na róż, granat i błękit.
Gdy już raz kupisz buty złożone z samych sznurków, przestają być dla ciebie czymś dziwnym. Tak było ze mną i już drugą parą sandałków z deezee.pl, które może nie nadają się na długie spacery, ale za to jak się prezentują :)





Spódnica - New Yorker
Bluzka - sh
Kurtka - F&F
Buty - deezee.pl
Torebka - Manzana

8 komentarzy:

  1. Świetna spódnica... Jest kobieca i dziewczęca. Nadaje się również do pracy :) Praktyczna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten zestaw, a ulubiona spódniczka jest prześliczna i na każdą okazję :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam,że pojawi się ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta spódnica jest przepiękna! i świetnie się komponuje z torebką i butami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nie wiem czemu, ale jakoś dawno mnie tu nie było. Muszę to nadrobić. Super spódniczka ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie :) Takie kolorki bardzo Ci pasują.
    Super zestaw.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest lato! Fajne kolory, zestaw bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...