piątek, 26 sierpnia 2016

Maxi spódnica z dżinsową kurtką w kolorze militarnej zieleni

Drugi raz z rzędu główną rolę w stylizacji gra mój ulubiony odcień zieleni. Zestaw dość stary, sprzed trzech tygodni :) Kurteczkę kupiłam w Tesco wchodząc po zakupy spożywcze i nie mając zamiaru kupić absolutnie niczego innego. Jak zwykle ;)
Spódnica to dobrze wam znany mój osobisty klasyk, a do tego wygodna torba, która tego lata przeżywa swój renesans.





Kurtka - F&F
Bluzka - eButik.pl
Spódnica - Sinsay
Baleriny - deezee.pl
Torba - Reserved
Naszyjnik - Tally Weijl

9 komentarzy:

  1. Wiesz, że przekierowania z CorbaStyle na mój blogspot mnie tu przyprowadziły? :)

    Przepiękne zestawienie, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne połączenie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to skomponowałaś, kolorystycznie ale przede wszystkim znakomite proporcje. Długa spódnica, krotka kurteczka, wystająca spod niej bluzka świetnie wydłużają sylwetkę, super!
    Pozdrawiam serdecznie, Ola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i zazdroszczę, mam u siebie w szafie dwie spódnice maxi i sukienkę i żadnej nie odważyłam się po powrocie z wakacji włożyć (czyli od połowy sierpnia gdzieś), bo ranki takie zimne :(

    Pozdrawiam!
    L.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w tej maksi
    całość bardzo mi się podoba
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten zestaw, jest taki spokojny, ale z charakterem. A torebka to kropka nad "i".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...