czwartek, 11 sierpnia 2016

Just ordinary everyday outfit #11

Czasem mam potrzebę absolutnej wygody. Bez szpilek i marynarki. Nawet wtedy jednak muszę strój idealnie zaplanować, tak już mam :) Mówią, że nie dobiera się już torebki do butów, na trudno, mój błąd ;) Ja jednak dzięki temu skomponowałam idealnie komfortowy strój na co dzień z długą spódnicą, w której czuję się sto razy lepiej niż w spodniach i wygodnymi butami z koronki. Do tego długi pasek doczepiony do codziennej torebki i niezastąpiona dżinsowa kurtka. Cieszę się, że udało mi się w końcu znaleźć idealną w jasnym kolorze. I to całkiem niedrogo. 
Zestaw może wydawać się zbyt niebieski, ale wierzcie mi, że to głównie "zasługa" późnej pory. Ogólnie zaskoczyło mnie to, że słońce zachodzi już zauważalnie wcześniej w porównaniu z lipcem. Ani się obejrzymy, a przyjdzie jesień.




Kurtka - F&F
Bluzka - eButik.pl
Spódnica - Sinsay
Buty - kupbuty.com
Torebka - Manzana

4 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam takie spódnice 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobną spódnicę i po prostu ją uwielbiam.
    co prawda ma ona już parę lat, ale nie mogę się bez niej obejść.
    Fajny zestaw, na co dzień idealny :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w długości maxi i długość kurteczki idealna, takie zestawienie pięknie wydłuża Twoją sylwetkę, super dodatki :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...