środa, 24 sierpnia 2016

Długa kamizelka w kolorze militarnej zieleni

Sierpień się kończy, myślami często jesteśmy już przy jesiennej garderobie. Na pewno jednym z moich kolorów jesieni będzie khaki czy tam militarna zieleń. Do mojej kolekcji ubrań w tym kolorze dołączyła ostatnio delikatna kamizelka o przedłużanym kroju. Póki co sprawdza się również w letnich stylizacjach. Mam nadzieję, że nadchodzące dni pozwolą na bardziej "odkryte" zestawy. Lato w tym roku jest bardzo rozczarowujące.





Kamizelka, torebka - Reserved
Bluzka, spodnie - Lidl
Sandały - czasnabuty.pl

10 komentarzy:

  1. świetna, bardzo mi się podoba:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka ma genialny kolor i krój :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja!
    I widać, że schudłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na profil, a przekonacie się, czyje blogi znalazły się w najmodniejszym zestawieniu polskiego internetu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście lato nas w tym roku nie rozpieszcza, ale właśnie nadchodzą cieplejsze dni, więc może będzie jeszcze okazja trochę poszaleć z letnią garderobą :)A taka narzutka świetni nada się na przykład do dżinsowych szortów i topu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwaliłam Cię za żywe kolory, ale okazuje się, ze w jesiennej, ciemnej kolorystyce, jest Ci równie pięknie :) Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...