środa, 27 lipca 2016

Spódnica w kwiaty

Często przywożę z podróży nowe ubrania, nie zaprzeczam :) Wyjątkiem nie był zeszłotygodniowy wyjazd do Gdyni. Po dwóch dniach chodzenia w deszczu postanowiłam przejść się gdzieś, gdzie nie pada. Do galerii Riviera. Wstąpiłam do kilku sklepów i złowiłam całkiem przyzwoite wyprzedażowe okazje. Między innymi poniższą spódnicę, którą dzień wcześniej miała na sobie przedstawicielka firmy kosmetycznej prowadząca jeden z paneli podczas See Bloggers. Zwróciłam uwagę na piękny wzór tej spódnicy i nietypowy materiał (z bliska widać, że jest to drobna siateczka). Pomyślałam, że na pewno była droga. A tu następnego dnia wchodzę do New Yorkera, sklepu, którego od kilku lat nie odwiedzałam i co widzę? Tę spódnicę właśnie i to w cenie 44,90 zł! 
Wczoraj już od razu założyłam ją do pracy i dostałam wiele komplementów. Jednak lepiej się czuję w rozkloszowanych spódnicach, niż dopasowanych. Choć ta akurat ma tę długość, do której zawsze trzeba nosić obcas.




Spódnica - New Yorker
Bluzka - allegro.pl
Sweterek - outletka.com
Torebka - Manzana
Buty - deezee.pl

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam na Ciebie patrzeć :) Pięknie Ci w pastelach, a spódnica jest śliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa ta spódnica, pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna spódnica i super ją zestawiłaś :)
    romantycznie, dziewczęco a zarazem kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz! Miło mi było CIę poznać Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódnica, uwielbiam takie kwiatowe wzory:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe no pięknie :) nie marnujesz ani chwili :)

    Ja znowu chodziłam po Gdańsku w tym deszczu i było nieciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. motyw kwiatowy na ubraniach podczas lata to podstawa.
    Fajnie wyglądasz w tej spódnicy.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo kobieco, spódnica rewelacja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...