piątek, 15 lipca 2016

Red heels and more...

Wspominałam niedawno o butach, od których właściwie zaczęła się moja przygoda ze szpilkami. Kupiłam je w zeszłym roku i założyłam tylko raz. To był koniec lata a do okrytych stóp nie założę rajstop więc szybko zrobiło się na te szpilki za zimno.
Odkryłam je na nowo kilka tygodni temu. Świetnie nadają się do połączenia z letnimi sukienkami i spódnicami. W tym przypadku w moim ulubionym letnim zestawieniu kolorystycznym czyli z bielą i granatem.



Bluzka - Reserved
Spódnica - allegro.pl
Buty - vinted.pl
Torebka - outlet Calliope
Sweterek - H&M

6 komentarzy:

  1. Super zestaw:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak ta bluzka się sprawuje? Wygląda bosko, ale w zeszłym roku bardzo się zrazilam do Reserved - w 99% bluzek, które u nich kupiłam poprzekręcały mi się szwy i po 2-3 praniach były szmaty do wyrzucenia :(
    Nie mówiąc o tym, że skurczyła mi się ich spódniczka w pierwszym praniu, co mi sie nigdy wcześniej nie zdarzyło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja jestem zadowolona. Dwa razy juz ja prałam i nic ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny outfit! Siwtna bluzeczka :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sądziła bym że ciemna bluzka z tymi szpilkami będzie tak dobrze wyglądać ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu zestaw super, ale i Ty wyglądasz tak promiennie! Mam nadzieję, że w końcu też lepsze samopoczucie:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...