środa, 13 lipca 2016

Recenzja: Krem do mycia twarzy NIVEA

 Chciałabym wam dziś napisać o kremie do twarzy NIVEA z serii Creme Care. Jest to produkt stosunkowo nowy i z tego co wiem wzbudził dość duże zainteresowanie.
Mam pozytywne nastawienie do marki NIVEA. Jej produkty były jednymi z pierwszych, po które sięgnęłam jako świadomy konsument w wieku tych nastu lat ;) Wcześniej moja mama i babcia używały słynnego granatowego kremu do wszystkiego i do niczego.
Bardzo zaciekawiło mnie połączenie tego kremu i żelu do mycia twarzy.
 Produkt ma bardzo przyjemny charakterystyczny zapach, niezbyt rzadką konsystencję i jest delikatny dla skóry. To co jest jego ogromnym plusem to poziom nawilżenia cery. Od wielu lat mam problem z przesuszaniem się skóry twarzy. Są lepsze i gorsze okresy. Ten krem do mycia zdecydowanie zmniejszył uczucie ściągania skóry po myciu i widoczność suchych obszarów na twarzy. 
Skóra po umyciu jest miękka i gładka w dotyku. Ale na tym pozytywy się kończą. Niestety krem jest bardzo mało wydajny i trzeba zużyć dosyć sporo by pozbyć się resztek makijażu, a i tak nie zawsze mam uczucie absolutnej czystości po jego użyciu.

Podsumowując, będę na pewno nadal go używać aż do końca, gdyż nie przetłuszcza mi cery i nie ma innych wad niż słaba skuteczność w walce z resztkami podkładu i tuszu. Nie sądzę jednak bym kupiła go ponownie. Na pewno miałam przynajmniej kilka innych produktów w tej samej cenie (ok. 15 zł), z których byłam bardziej zadowolona.
Ocena : 6 / 10

6 komentarzy:

  1. Niestety z nivea sie nie lubie od dłuższego czasu. Uczula i zapych :( a szkoda, bo kocham ich zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety u mnie nie działa;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go, lubię, jest delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zmywam makijaż olejem kokosowym, chociaż ostatnią w biedronce czaiłam na płyn miceralny z Garniera. Jednak się opamiętałam, ale chyba nie na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do oczyszczania twarzy wybieram żel mixa ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie stosowałam, więc nie mogę się wypowiedzieć na jego temat :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...