poniedziałek, 4 lipca 2016

Lavender

Już dawno zrozumiałam, że nie muszę ubierać się jak wszyscy i mój styl niekoniecznie będzie się podobać innym. Ne wyrzucę butów, które w zeszłym roku były szalenie modne, a w tym sezonie zostały zastąpione sznurkami, sznureczkami. Założę "babciną" spódnicę gdyż zakochałam się w jej kolorze i nie będę się przejmować jej niekorzystną długością ;)
Ja bardzo fajnie się czułam w tym zestawie, a wam jak się podoba?




 Bluzka - Outlet Calliope
Sweterek - H&M
Spódnica - allegro.pl
Sandałki - merg.pl
Torebka - Outlet Calliope
Bransoletki - by Dziubeka / Fashion Hand

8 komentarzy:

  1. ta długość spódnicy moim zdaniem idealnie do Ciebie pasuje i ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ śliczny kolor spódnicy:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory w Twojej stylizacji! :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież właśnie o to chodzi, by nie podążać ślepo za modą, absurdem jest dla mnie wymienianie całej garderoby co sezon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w lila.
    To nie jest zdecydowanie mój kolor.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw. Skoro ci się podoba i dobrze się w nim czujesz, to go noś. Nie patrz na innych, tylko rób to, co ty uważasz za słuszne :) Poza tym ładnie ci w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cud, miód i orzeszki :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ta spódnica to w ogóle nie powiedziałabym, że jest babcina, bardzo fajnie wygląda i całość ma świetne kolory :)
    Całuję!
    L.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...