niedziela, 24 lipca 2016

Just for fun - pierwsza stylizacja z balerinami Loft37 dla Biedronki

Bardzo spodobało mi się połączenie koloru chabrowego z błękitnym. Połączyłam więc nową ołówkową spódnicę, na którą namówił mnie mąż z pastelowym sweterkiem. Uznałam, że to idealna okazja by wypróbować gumowe baleriny, które kupiłam w Biedronce właściwie z czystej ciekawości. Postawiłam na dodatki w postaci kwiatków, bo takie buciki marzą mi się już od dłuższego czasu jednak w oryginalnych z Zaxy moja szeroka stopa wygląda komicznie. Nie znalazłam jeszcze zamienników, które byłyby równie wygodne i dobrze wykonane, a jednocześnie pełne (zakrywały całą stopę). Takimi zamiennikami na pewno nie są poniższe baleriny z kolekcji stworzonej dla Biedronki. Czy warto było wydać 40zł? Chyba nie. Nie wiem czy znajdę jeszcze okazję by je założyć. Czy w ogóle odważę się bez rajstop/stopek. Podobno ta guma odparza. No i nie udało mi się jeszcze pozbyć jej zapachu.




Bluzka - Reserved
Sweterek - outletka.com
Spódnica - Reserved
Torebka - humad.pl
Baleriny - Biedronka
Bransoletki - by Dziubeka / NaLeMi

12 komentarzy:

  1. Prezentują sie fajnie, ale mnie tez nie kusza. Polecam Mel by Melissa. Sa na pewno szersze od zaxow, tansze od podstawowych Meliss i jak dla mnie najlepiej wyglądają, bo sa wypuszczone jako opcja dla młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ich nawet u siebie nie widziałam na żywo, ponoć poszły błyskawicznie. Nie wiem czy bym kupiła,bo chciałam na żywo sprawdzić, ale fajne,że te dodatki można zmieniać:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podobają, ciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka ma piękny wzór i całość bardzo dograna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na nodze wyglądają fajnie, ale słyszałam juz wiele negatywnych komentarzy, że właśnie są z kiepskiego materiału wykonane :(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądają te balerinki.
    Osobiście mam podobne z Melisse i jestem z nich bardzo zadowolona. Proszę powiedz a jakiej jakości są twoje ?

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej denerwuje mnie zapach gumy, którego nadal się nie pozbyłam. Jednak warto zainwestować trochę więcej w lepszej jakości buty jesli chodzi o takie gumowe

      Usuń
  7. piękny elektryzujący kolor spódnicy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie nie kuszą te buty,

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie fajne buciczki :D
    mozesz poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie wyglądają bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się w ogóle nie podobają takie byty z gumy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...