poniedziałek, 11 lipca 2016

Blue heels

Wygląda na to, że w wieku dwudziestu sześciu lat dojrzałam do noszenia szpilek.  Jeszcze rok temu nie potrafiłam chodzić w butach na cienkim obcasie i w dodatku bez zapięcia wokół kostki. Co się zmieniło w tym roku? Nie mam pojęcia. Wiem, że wszystko zmieniły czerwone szpilki open toe, które na zawsze będę pamiętać jako moje pierwsze :)
Przyznam, że błękitne kupiłam sobie pod wpływem koleżanki z pracy, której udało się znaleźć ładne w Kazarze. Ja za swoje dałam jakieś 200 zł mniej niż ona, ale jestem zadowolona. Poszłam na całość i od razu kupiłam takie mocno wycięte. O dziwo chodzi się w nich bardzo wygodnie. Idealnie zgrały się z kolorem nowej marynarki choć chyba miałam kupić o rozmiar mniejszą.




 Marynarka - eButik.pl
Spódnica - Reserved
Bluzka - Orsay
Buty - deezee.pl
Torebka - allegro.pl
Naszyjnik - Takko Fashion

Niestety zdjęcia nadal takie sobie, gdyż nie zdecydowałam czy oddawać aparat do naprawy czy zbierać na nowy. Póki co posługuję się tabletem, który średnio łapie światło :(

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w niebieskim kochana.
    Ołówkowa spódnica jest stworzona dla Ciebie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Zresztą jak większość Twoich. Na każdą czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasują Ci szpileczki, odejmują kg

    OdpowiedzUsuń
  4. ja do szpilek wciąż nie dorosłam:) Ale fajny kolor:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie dorosłam do szpilek ;) Mimo że mam sporo lat "na karku" :) Ale wierzę, że kiedyś mi się uda, tak jak Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lat mam tyle samo, a chyba nigdy nie dorosnę do szpilek. Nigdy mnie nie ciągnęło, jednak wole bardziej stabilne buty. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna stylizacja

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.fafashion.pl - strona naszego sklepu KLIK

    http://web.facebook.com/Fafashion-951616621560560/ - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: minus10

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy
    www.fafashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. "Próbuję udowodnić, że nawet nosząc rozmiar XL można się ładnie i tanio (!) ubrać :)" - i udowadniasz to za co dziękuję :), koniecznie prześlę link do Twojego bloga mojej przyjaciółce :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to może i ja za rok się przyzwyczaję do obcasów :P na razie mam z tym problemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, ze u mnie to nastąpiło nagle :D

      Usuń
  10. Powinnaś szpilki nosić zawsze, gdy chcesz wywołać zachwyt:) Twoje nogi w np.balerinach, są przyzwoite, ale w szpilkach lub na koturnach, stają się zgrabne i pięknie wyrzeźbione.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uff, to mam jeszcze dwa lata do tego etapu ;)
    Wyglądasz świetnie na obcasach!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...