czwartek, 7 lipca 2016

Back to 80s

Dziś przedstawiam kolejny zestaw z serii "A będę sobie nosić co chcę" :) Stylizacja inspirowana trochę klimatami retro. Bardzo lubię tę marmurkową spódnicę choć trzeba do niej zawsze założyć obcasy by nie okazała się tragedią dla sylwetki. W tym wypadku wybrałam nowe sandałki, jedyne które mi się spodobały jeśli chodzi o tegoroczną modę na sznurki. Mają stabilny, ozdobiony na złoto obcas i są bardzo wygodne. Do tego bluzka, o której zapomniałam. Nie miałam jej na sobie jeszcze ani razu odkąd zamówiłam ją wczesną wiosną na kupbuty.com. Ma fajne głębokie wycięcie z tyłu, ale jest trochę długa więc zrobiła się trochę niewygodna w ciągu dnia bo wychodziła mi ze spódnicy :(




Bluzka - kupbuty.com
Spódnica - Unisono
Buty - deezee.pl
Torebka - H&M
Zegarek - Gino Rossi

9 komentarzy:

  1. Świetna spódnica, bardzo mi się podoba:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. SPÓDNICA JEST PO PROSTU GENIALNA

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica świetna i bardzo fajnie prezentuje się na Twojej sylwetce.Dobry wybór.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak za dużo trochę tej spódnicy

    Pozdrawiam
    L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sandałki zdecydowanie są świetne :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw
    spódnica bardzo mi sie podoba
    a nad tymi butami sie zastanawiałam
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie i buty *-*
    Zapraszam do siebie :) dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...