niedziela, 19 czerwca 2016

Spódnica w poziome pasy

Miałam ochotę na tę spódnicę już dawno, odkąd jakiś czas temu zobaczyłam ją na wieszaku w sklepie, Tradycyjnie jednak przeszkodą była cena. Może zapłaciłabym 80 zł za coś bardziej uniwersalnego, jednak spódnica w paski, mimo, że podobała mi się strasznie, do łatwych ciuchów nie należy. Ponadto sprawdzi się tylko w letnich zestawach, jesienią trzeba będzie ją schować do szafy. Jakież było moje szczęście, gdy okazało się, że mój rozmiar "przetrwał" w sklepie aż do zeszłotygodniowej promocji -40% na wszystko. Dzięki temu mogłam ją kupić za niecałe 50 zł i na drugi dzień już śmigałam w niej do pracy. Moim zdaniem w tym wypadku wygląda zaskakująco dobrze jak na tak duży rozmiar ;)
Połączyłam ją z pudrowym różem. Kolor na zdjęciach niestety trochę przekłamany.




Bluzka, spódnica - Reserved / Narzutka - allegro.pl / buty - merg.pl / Torebka - pamiątka z wakacji :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna spódnica :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta narzutka z kapturem:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta spódnica, klasyczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie, a spódnica super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta spódnica, pewnie też bym się skusiła.
    Inna sprawa, że myślałam, że to sukienka:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz druga spodnice w polaczeniu z ta bluzką ktos myli z sukienka ;) cos musi w tym byc. Swoja droga fajna bylaby taka sukienka

      Usuń
  6. Spódnica fajna, ale z uwagi na krój i długość zdecydowanie do niej buty na obcasie

    OdpowiedzUsuń
  7. narzutka, torebka i spódnica super

    OdpowiedzUsuń
  8. to spódnica zdecydowanie dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...