poniedziałek, 6 czerwca 2016

Podsumowanie maja

 Czas na podsumowanie zeszłego miesiąca. Czy będę nudna znów pisząc, że minął mi szybciej niż poprzednio? :) 
1 maja tradycyjnie świętowaliśmy urodziny mojej babci, tym razem osiemdziesiąte. Kartkę na tę okazję zrobiła mi Paulette z Galerii Inpspiracji. Tak samo jak boxa na wesele. Zaliczyliśmy już dwa wesela w tym roku. I uświadomiłam sobie, że to póki co koniec na dłuższy czas. Większość znajomych jest już po ślubie. Została moja siostra, która nazywa siebie beznadziejnym przypadkiem w tym temacie i wspominania wyżej Paulette ;) A ja tak lubię się bawić na weselach. Tym razem bawiliśmy się w Sosnowcu.



Ogólnie maj miął mi pod znakiem stabilizacji zawodowej i życiowej. Podjęliśmy z mężem kilka ważnych decyzji i teraz czas na realizację planu "żyć długo i szczęśliwie" :)



Mimo dość ponurego początku i tygodnia spędzonego na zwolnieniu lekarskim, oceniam ten miesiąc bardzo pozytywnie. Zaczyna się mój ulubiony okres w roku, który zawsze nastraja mnie bardzo pozytywnie. Przy pięknej letniej pogodzie zawsze więcej mi się chce :)
Dodatkowo dowiedziałam się, że wezmę udział w See Bloggers co wiąże się z wyjazdem do Trójmiasta które uwielbiam. Oprócz tego planujemy krótki wypad w góry już za dwa tygodnie i jeśli tylko remont nie nadszarpnie naszego budżetu, jakieś dłuższe wakacje we wrześniu. Choć z remontem tak jest niestety, że zawsze pojawiają się niezaplanowane wydatki.

5 komentarzy:

  1. Hahaha wiesz u mnie jak juz w planie to tylko cywilny ��

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja 6 lat na weselu nie byłam. A jak dostałam zaproszenie na wrzesień to uznałam,że na 99 % nie pójdę-możesz iść za mnie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie czekają dwa wesela w wakacje. I choć jakąś ogromną fanką wesel nie jestem, to już się cieszę:).
    Fajny miks!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten Maj u Ciebie.
    ostanie 4 lata byłam po kilka razy na weselu.
    W tym roku czas odpocząć :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się Aniu, że u Ciebie lepiej:) tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...