środa, 1 czerwca 2016

Just ordinary everyday outfit #10

Zamszowy zestaw w wersji letniej - tak bym to określiła :)
Długo wahałam się nad kupnem tej bluzki. Na pierwszy rzut oka wydała mi się idealna, potem zastanawiałam się z czym ją będę nosić i zrezygnowałam. Ostatecznie jednak postanowiłam ją zamówić. Ta samo jak brązowe sandałki z ciekawą podeszwą w azteckie wzory. Ładne choć bardzo niestabilne w kostce, jak się okazało. Nie polecam ;)
Zestaw okazał się idealny na tę niepewną pogodę ostatnich tygodni.



Bluzka - eButik.pl
Haremki - George
Torebka - allegro.pl
Sandały - allegro.pl

3 komentarze:

  1. Lubie taką stonowaną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest naprawdę świetna:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...