czwartek, 23 czerwca 2016

Długa spódnica i granatowe dodatki

Dobre zestawy należy powtarzać. Choć mam tyle ubrań, że mogłabym na każdy dzień roku wymyślić inną kombinację, lubię też powtarzać te same stylizacje jeśli czuję się w nich dobrze. Ty razem przedstawiam wakacyjny zestaw z Fuerteventury dostosowany do polskich warunków czyli z dodatkowym rękawem :)
Dobrałam także w tym przypadku bardziej wyjściową torebkę aby móc tak iść do pracy. Długa spódnica zwraca chyba jeszcze większą uwagę niż mini i dostałam wiele komplementów. 




Bluzka - eButik.pl
Kurtka - Dorothy Perkins
Spódnica - Sinsay
Torba - Deichmann
Buty - allegro.pl
Zegarek - Daniel Wellington

9 komentarzy:

  1. Może i ja się skuszę na maksi do pracy? Jakoś do tej pory mi się wydawało, że nie wypada, ale chyba mnie przekonałaś:). Fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam długie spódnice, bardzo wygodne do pracy:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety należę do osób, które nienawidzą długich spódnic, zdecydowanie wolę przed lub za kolano

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw a maxi to ja uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo modnie a jednocześnie skromnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ogromną zwolenniczką spódnic maxi - twoja jest bardzo fajna !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. pasuje do Ciebie maxi
    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat wczoraj biegałam po pracy w mojej żółtej maksi :) fajnie, tylko ja jednak włożyłabym do tego zestawu sandały :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...