sobota, 11 czerwca 2016

Blue June #2

Jest błękit, tak jak obiecałam :)
Mam ten przywilej, że mimo pracy w banku, mogę dosyć swobodnie się ubierać na co dzień. Nie mamy kontaktu z klientami więc nikomu nie przeszkadza, gdy podczas upałów ktoś ubierze letnią sukienkę czy sandały. Ja w zeszłym tygodniu po raz drugi postawiłam na białą spódnicę z efektowną kokardą, a do tego błękitne dodatki i torba w pasy.



T-shirt - Reserved
Spódnica - allegro.pl
Buty - allegro.pl
Sweterek - outletka.com
Torba - allegro.pl

5 komentarzy:

  1. mam podobne buty, lubię je - u mnie jutro będzie też blue, baby blue

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look
    bardzo podoba mi się ta torebka
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz Aniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka mnie urzekła, pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...