poniedziałek, 13 czerwca 2016

Back to 70s

Tak jak zapowiedziałam, czerwiec jest u mnie miesiącem koloru niebieskiego i dżinsowych dodatków. Tym razem dżins gra wręcz główną rolę. Długo szukałam dżinsowej sukienki. Ta nie jest idealna, raczej musi iść do skrócenia, ale jest najbliższa mojej wizji. Koniecznie musiała być rozkloszowana i kosztować mniej niż 100 zł. Udało się :)
Dziś debiutuje na blogu nieco w klimacie retro.
Oczywiście mąż nie mógł powiedzieć, że Suzi jest w tle ;) A prosiłam go o zdjęcie "na tle zieleni".


Sukienka, torebka, buty - allegro.pl

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka. Również uwielbiam jeans :) zapraszam w odwiedziny
    www.adrianaemfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje do twoich włosów kolor jeansu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta sukienka, uniwersalna, nada się i do pracy i na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest super :) Jesteś pewna, że chcesz ją skrócić? Jak dla mnie długość jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie? A ja chciałam ja równo z kolanem zrobić. Mam wrażenie ze teraz jest jej za dużo.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...