czwartek, 5 maja 2016

Stylizacja weselna

W kwietniu byliśmy z mężem na weselu. Niełatwo było mi znaleźć sukienkę w moim rozmiarze. Okazało się, że jeszcze trudniej będzie z marynarką. Moja idealna beżowa jest już za ciasna w rękawach, to mój największy problem z marynarkami i koszulami. Dzień był umiarkowanie ciepły więc okrycie trzeba było mieć. Musiałam więc ubrać zwykłą casualową marynarkę. 
Dawno nie nosiłam tak głębokiego dekoltu. Postanowiłam ozdobić go efektownym naszyjnikiem. Do kompletu miałam takie same kolczyki.



Sukienka - Monsoon
Marynarka - Atmosphere
Buty - allegro.pl
Torebka - Atmosphere (ubrani.com.pl)
Naszyjnik - allegro.pl

6 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, bardzo Ci pasuje ten kolor:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka ma świetny typowo letni kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor sukienki jest prześliczny, ale ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz, nieprzekombinowanie, ładnie, kobieco i bez weselnego zadęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony malinowy róż :) Pasuje zarówno ognistym brunetkom jak i świetlistym blondynkom. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś...a na ślubach, weselach ważne są buty-wygodne ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka w kolorze fuksji jest dla Twojej urody po prostu stworzona. Bardzo ładnie wszystko do siebie dobrane kochana.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...