poniedziałek, 30 maja 2016

Stylizacja weselna #2

W zeszłą środę byliśmy na drugim już weselu w tym roku. Tym razem postawiłam na bardziej zabudowaną sukienkę. Jest cała z koronki i ma krótki rękaw, czego niestety nie widać, gdyż zrobiliśmy tylko kilka zdjęć w ostatnim dziennym świetle. Zawsze kupuję rozkloszowane sukienki na wesele (poprzednie stylizacje pokazywałam tutaj, tutaj i tutaj) bo czuję się w takich najlepiej i swobodnie się w nich tańczy. Tak samo z butami - muszą się zapinać wokół kostki.
I po raz kolejny nie zgodzę się z tymi wszystkimi, którzy wciskają mi dekolt V bo jestem puszysta :P O wiele lepiej czułam się w tej sukience niż w różowej miesiąc temu. 
A wam jak się podoba?


Sukienka - allegro.pl
Marynarka - New Look
Torebka, buty - allegro.pl

7 komentarzy:

  1. Kiecka - tak, buty skracają ci nogi kochana :) Przez to zapięcie w kostce :) Ale sukienka świetna i leży na tobie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, bardzo Tobie pasuje:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak ładnie Ci w kolorze chabrowym.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wyglądasz wspaniale, myślę, że rozmiar nie ma znaczenia, ważna jest nasza wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie! mam kieckę w takim kolorze, ale na poprawiny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze, ale mi jednak właśnie z dekoltem w v w poprzednim zestawieniu podobało się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. W chabrowej dużo ładniej :) ale może to zaleta koloru, jest śliczny :d

    L.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...