środa, 11 maja 2016

Kwiecień 2016 - czyli jak nie zostałam managerem

Czas na nieco spóźnione podsumowanie miesiąca. Każdy kolejny mija mi szybciej.
Właściwie nie mam wiele do powiedzenia. Ostatnio nie mam na nic ochoty, przyznaję, że załamałam się po tym jak nie udało mi się dostać wyższego stanowiska. Praca jako młodszy manager była dla mnie stworzona, jednak ja nie potrafię się zareklamować. Może nie robię dobrego pierwszego wrażenia, nie wiem. Albo gdy na czymś mi bardzo zależy to staram się za bardzo. Mieli odezwać się "do końca tygodnia". Codziennie czekałam wgapiona w telefon (nawet w pracy) i nic. Na pewno myśli o tym czy mnie wybiorą i dlaczego się nie odezwali zepsuły mi zabawę na weselu. 
Koniec końców dostałam w poniedziałek odpowiedź odmowną. Mailowo.
To jak zerwać z kimś przez SMS.
Było mi bardzo przykro i nadal tego nie przebolałam bo to była jedyna okazja od 8 miesięcy by dostać w końcu normalną umowę (a nie zastępstwo jak teraz) i robić coś ciekawego, a nie "klepać" 8 godzin w komputer zamykając sprawę za sprawą, a każda nudniejsza od poprzedniej.
Wiem, że bym się sprawdziła. To jest najgorsze. Mogłabym wykorzystywać zaawansowaną znajomość angielskiego na co dzień i robić w końcu coś ważnego, piąć się w górę. Najbardziej boli mnie więc to, że nie potrafiłam tego pokazać w ciągu 45 minut rozmowy. Chciałabym tam pójść jeszcze raz, ale drugich szans nie ma.
Wspomniałam o weselu. Pokazywałam wam już zdjęcia mojej sukienki tutaj. Impreza była idealna. Jak to powiedziała koleżanka - nie ma się do czego przyczepić. Zespół świetny, jedzenie pyszne, towarzystwo doborowe. Za niecałe trzy tygodnie powtórka - tym razem świadkowa wychodzi za mąż. Poprzeczka została postawiona wysoko :)
Na koniec jeszcze kilka zdjęć z wypadu w góry i ogólnie takich "na co dzień".




Wszystkie zdjęcia pochodzą z Instagrama.

4 komentarze:

  1. Przykro mi, ale może los ma dla Ciebie coś ciekawszego w zanadrzu? Trzymam kciuki:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się kochana.
    W życiu czasami tak jest
    Świetne zdjęcia i głowa do góry.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tym razem to uda się następnym- więcej pewności siebie i głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...