wtorek, 17 maja 2016

Koronka

Kolejny bardzo niewiosenny zestaw. Znów króluje u mnie czerń. Tym razem w stylizacji, która miała być jednocześnie elegancka i codzienna. Nie ukrywam, że pomysł z podwinięciem rękawów i pokazaniem koronki nie jest mój, podpatrzyłam go :)
Wybrałam ten zestaw na targi Mustache Yard Sale, które w tym roku mogę spokojnie nazwać "wielkim majowym rozczarowaniem". Więcej napiszę w podsumowaniu miesiąca. Powiem tylko tyle, że gdy mam odłożone pieniądze na coś fajnego, to tego czegoś nie znajduję.




Bluzka - allegro.pl
Haremki - George
Sweter - eButik.pl
Torba - Reserved
Baleriny - allegro.pl
Okulary - George

12 komentarzy:

  1. Aniu zestaw jest bardzo fajny, mimo że nie wiosenny.
    A ja się ciągle nie mogę napatrzeć jak fajnie wyglądasz w ciemnych włosach i bez grzywki. Bardzo pasuje Ci aktualna fryzura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :) Na szczęście włosy odrosły już do akceptowalnej długości. Bo pierwsze 3 miesiące nie mogłam na nie poatrzec :)

      Usuń
  2. Myślałam,że to kombinezon :)Fajna ta koronka:)

    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się bardziej podobałaś w brązowych włosach :( bez grzywki rzeczywiście lepiej, ale ten brąz był śliczny :(
    Koronka mnie nie przekonuje, ale sweter świetny. Ach i widoczki z Kato w tle :)

    L.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweter świetnie pasuje do tego czarnego setu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pasuje Ci ten zestaw.
    Bluzeczka ma fajne akcenty w postaci wykończeń z koronki.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się - włoski rewelacja! zestaw też, pomimo że koronki to wolę w jaśniejszych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. tych targów i eventów już jest tyle, że zwykle okazują się rozczarowaniem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka! Lubię takie koronkowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolwentka AWF? w sumo?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...