wtorek, 12 kwietnia 2016

Zielony szal

Dziś stylizacja mało wiosenna. Zdjęcia zrobiliśmy tydzień temu podczas spaceru w pierwszy tak ciepły weekend. Nie do końca byłam pewna czy będzie aż tak ciepło, jak zapowiadali. Taki niedowiarek ze mnie ;)
Postawiłam więc jeszcze na grubsze rajstopy i szal. Odkurzyłam też (dosłownie) zeszłoroczne botki, w których wyszłam chyba tylko raz jesienią. Teraz na pewno będę je nosić częściej bo są świetną alternatywą do obcasów przy spódniczce.




Spódniczka - eButik.pl
Kurtka - F&F
Szal - eButik.pl
Buty - allegro.pl
Torebka - eButik.pl
Okulary - Sinsay

10 komentarzy:

  1. Te botki naprawde dopełniają całą stylizacje ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna całość, lubię taki odcień zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szal pasowałby idealnie do mojej kurtki. Moze ktoś ma taki na zbyciu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładni i gustownie wyglądasz w tym szalu.
    Kolor zielony jest dla Ciebie stworzony :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, ciekawie:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! w ogóle promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...