piątek, 8 kwietnia 2016

Zakupy - marzec 2016

W marcu w mojej szafie tradycyjnie pojawiło się kilka nowości. Zapraszam na przegląd :)

Różowa sukienka Monsoon (allegro.pl 37zł z przesyłką)
 Wkrótce czekają mnie dwa wesela. To sukienka na pierwsze z nich. Jeszcze uparcie szukam beżowej marynarki i nigdzie nie umiem znaleźć odpowiednio krótkiej by nie zasłonić całej sukienki.
Kolczyki (Takko Fashion 18,49zł)
Mam taki naszyjnik i chciałam go ubrać to powyższej sukienki. Potrzebowałam czegoś do kompletu więc te kolczyki spadły mi z nieba. Zwłaszcza, że miałam kupon zniżkowy :)
 Baleriny - Biedronka (27,99zł)

 10. Różowa torebka (Deichmann 71zł)
Moja nowa ulubiona torebka. Jest świetna i sprawia, że częściej ubieram się w jasne kolory :)
Bluzka w paski Reserved (vinted.pl ok 15zł) 
Pasków nigdy za wiele.
 Beżowa marynarka Atmosphere (allegro.pl 28zł z przesyłką)
 Mój ulubiony typ marynarki. Wygodna i pasuje do wszystkiego.
Dżinsowa koszula w serduszka (allegro.pl 39,99zł)
 Jest tak słodka, że nie mogłam się oprzeć :)
Chabrowa sukienka (allegro.pl 89zł)
 Sukienka na drugie wesele. Szła trzy tygodnie z Tajlandii i na szczęście się nie zawiodłam.
Sweter w kokardki George (vinted.pl ok 20zł)
 Podoba mi się jego krój oversize i lubię go nosić z podwiniętymi rękawami.
Bluzka z nadrukiem (Takko Fashion 26zł)
 Od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. 
Torba z frędzlami (allegro.pl 49zł)

10 komentarzy:

  1. torebka, baleriny i ta różowa sukienka są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko w spójnym stylu, dla mnie wprawdzie niektóre rzeczy "za słodkie", ale mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowości,
    koszula w serduszka jest prześliczna :))
    Pozdrawiam
    MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torebka z frędzelkami :)
    zapraszam do siebie : http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta różowa torebka, ma bardzo ładny odcień. Koszula mi się również podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja w marcu nic nie kupiłam. Aż zdziwiona jestem:) Śliczna sukienka:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek oversize w kokardki i kolczyki bardzo mi się podoba !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka na medal, na bank będziesz królową balu (zaraz po PM ;) )
    pozdrawiam!
    http://fashavable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...