poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Ruda

Myślałam, że nie dla mnie moda na frędzle. Zapragnęłam jednak nowej brązowej torebki. Brąz będzie u mnie na pewno kolorem wiosny. Wiem, że pasuje raczej do zupełnie innej pory roku, ale odkryłam w swojej szafie mnóstwo brązowych i beżowych rzeczy, wartych noszenia.
Jeśli zaś chodzi o torebkę, chciałam by znacząco odróżniała się od pozostałych brązowych. Zaszalałam więc i zamówiłam taką z frędzlami. Jest świetna,choć okazała się... ruda ;)
Będzie idealna to różnych retro stylizacji. Na początek jednak w zestawie nie tak oczywistym - z kratą i kamizelką khaki.






Koszula - allegro.pl
Spódnica - eButik.pl
Kamizelka - allegro.pl
Torebka - allegro.pl
Buty - New Look (ubrani.com.pl)
Naszyjnik - Sinsay

9 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam fredzle i to pod kazda postacia ;) Torebki fredzlowe mam az 3 :)
    A zestawik swietny, wszystko idealnie wspolgra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby mi się frędzle przejadły, ale i tak ciągle się zachwycam zestawami z nimi:). Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycja. Torebka szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam,że się przefarbowałaś :) A to torebka w rudościach:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw frędzle jest bardzo na czasie w tym sezonie.
    Uwielbiam koszule w karate :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. W tego typu spódnicach wyglądasz świetnie :) i super połączenie koszuli z torebką, nie wpadłabym! ;)

    L.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...