sobota, 26 marca 2016

Zamszowa spódnica #2

 Dziś ta sama spódnica co w poprzednim wpisie. Tyko koncepcja się zmieniła. Dodatki są czarne, a ciekawy kontrast stanowią poziome paski. Zestaw ten wykorzystałam zarówno do pracy, gdzie skórzana kurtka zastępowała mi marynarkę czy sweterek, jak i dziś na święcenie potraw :)
Jak u was z przygotowaniami?
U mnie nowością na Wielkanocnym stole będzie... stół ;) Półtora roku po ślubie dorobiliśmy się stołu do jadalni (której nie mamy) i póki co dwóch krzeseł. Po całkowitej metamorfozie salonu dokupimy jeszcze dwa krzesła bo stół jest rozkładany więc i gości się jakichś zaprosi ;)
Mam nadzieję, że jutro będzie tak ładny dzień, jak zapowiadają, bo dziś to tylko chmury, deszcz i błoto :(

 



Bluzka - Reserved
Kurtka - F&F
Spódnica - H&M
Buty - kupbuty.com
Torba - humad.pl

10 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam tę spódnicę :)
    U mnie praca wre, ale teraz idę odpocząć, pojadę do centrum do kościołów :) Od 5 rano pracowałam w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W spódnicy podoba mi się to że ma wysoki stan, a paski urocze. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo.. widzimy, że polubiłaś tą spódniczkę :)
    Nam też bardzo się podoba!

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódniczka! koniecznie zalóż ja do białej koszulki i jeansowej kurtki, zrobi równie dobre wrażenie :)
    uwielbiam taki krój spódnic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie, świetna spódnica ;)
    Życzę Ci, aby te Święta spędzone przy Waszym nowym stole były pierwszymi z wielu wspaniałych, rodzinnych i ciepłych Świąt, które przy nim spędzicie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz <3 Wesołych!

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta zamszowa spódnica jest świetna !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :) Zapraszamy do nas http://twoladyphotography.blogspot.com/2016/03/czas-wielkiej-nocy.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...