sobota, 19 marca 2016

Kolejne połączenie szarości z różem

Kupiłam sobie różową torebkę, która wpadła mi w oko już jakiś czas temu. Nie podejrzewałam, że kiedykolwiek kupię torebkę w Deichmannie :) Wykorzystałam kupon z gazety dzięki czemu przy darmowej dostawie prosto pod drzwi miałam ją w całkiem znośnej cenie. Noszę ją teraz na co dzień i wymyślam zestawy by do niej pasowały. Nie ma to jak ubierać się pod torebkę :)
Na pewno jeszcze wiele razy pojawi się na blogu. Na pierwszy rzut - tradycyjne połączenie z szarością. Wygodna marynarka i zwykła biała bluzka. Zwyczajny strój do pracy urozmaicony jedynie nietypowym naszyjnikiem :)





Marynarka - Sinsay (vinted.pl)
Bluzka - eButik.pl
Spodnie - allegro.pl
Torba - Deichmann
Naszyjnik - hand made
Buty - allegro.pl
Płaszcz - sh

6 komentarzy:

  1. Sama robiłaś sobie paznokcie? Zawsze mnie zachwycają;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no coś ty ;) Do kosmetyczni chodzę.

      Usuń
  2. widzę, że ideę z "ładnym i tanim" ubieraniem mamy wspólną ;)Ja walczę jeszcze z trendami ^^. Bardzo lubię połączenie delikatnego różu i szarości, a i Ty bardzo korzystnie w nim wyglądasz :)
    http://fashavable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie lubię szary kolor fajny naszyjnik!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz, bluzka fajnie rozjaśniła stylizację! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...