niedziela, 13 marca 2016

Brąz i dżins

Dziś stylizacja w kolorach, które bardzo lubię - dżinsowy niebieski i brąz. Świetne połączenie, trochę nawiązujące do stylu retro. Wszystko dobrane tak, bym dobrze się czuła czyli spódnica z wyższym stanem i luźna marynarka bez zapięcia. Trochę takie wszystko oszukane bo spódnica udaje dżins, a marynarka zamsz, ale ważny jest efekt końcowy :) Jako dodatek postawiłam na naszyjnik, który jest prezentem urodzinowym od siostry. Gdy jeszcze mieszkałyśmy razem ciągle go od niej pożyczałam, a teraz mam swój własny :)
Strój idealny do pracy w ostatni dzień ciężkiego tygodnia. Druga zmiana to zdecydowanie nic przyjemnego. Codziennie wracałam wykończona, raz nawet przysnęłam na kanapie. Codziennie obiecywałam sobie, że jutro już na pewno wezmę się za farbowanie włosów, sprzątanie mieszkania dla sobotnich gości czy nowy wpis na blogu. Jak widać nic z tego nie wyszło :) Na szczęście następna popołudniowa zmiana dopiero za 6 tygodni ;)





Marynarka - allegro.pl
Spódnica - Reserved
Bluzka - Takko Fashion
Torba - humad.pl
Botki - czasnabuty.pl
Naszyjnik - prezent

10 komentarzy:

  1. Świetny zestawik! Fajnie dobrane kolorki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica:)
    Druga zmiana nie byłaby dla mnie, nie dziwię się,że cieszy Ciebie weekend:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :) lubię takie proste połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie nawet :-) fajna marynarka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee... no nie. Spódnica znowu babcina, buty za kostkę, w dodatku brązowe, totalnie do tego nie pasują, bo optycznie skracają jeszcze nogi, włosy jakieś takie... wiem, że odrosty, ale zdecydowanie lepiej było Ci w brązie. I chyba jednak trzeba zacząć odchudzanie, co? Przy takiej sylwetce zdecydowanie lepiej sprawdza się obcisły dół + luźna góra...

    OdpowiedzUsuń
  6. Brąz i jeans idealnie ze sobą współgra !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...