czwartek, 11 lutego 2016

Teenage dream

Pastele pastelami, a ja i tak najlepiej czuję się w czerni :)
Dziś zestaw z niedzielnego spaceru. Postawiłam na mocne akcenty w postaci skórzanej kamizelki i fioletowej szminki. Do tego charakterystyczna koszula w kratę. Wersja czerwona się sprawdziła, skusiłam się więc na czarno szarą. Na wierzch zwykła czarna puchówka. Nie mam fajnej kurtki, która byłaby pomiędzy tą, a wełnianym płaszczem, który noszę na co dzień.
Myślę, że wyszedł mi fajny młodzieżowy zestaw :)


 Koszula - txm24.pl
Kamizelka - Sinsay
Kurtka - F&F
Spodnie - allegro.pl
Torba - allegro.pl
Czapka - szafraj.pl
Komin - nn

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, ale faktycznie młodzieżowy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, nie źle, choć ja bym się już dobrze chyba nie czuła w takim połączeniu, choć nie mówię nie:).

      Usuń
  2. Fajny zestaw,zabawna czapka, bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestawik ;)
    Zapraszamy do Nas! :)

    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...