sobota, 13 lutego 2016

Recenzja: BingoSpa palmowy balsam do dłoni z zieloną herbatą

 Zapraszam do zapoznania się z kosmetykiem, który zrobił na mnie ostatnio duże wrażenie. Niby zwykły krem do rąk, ale łączy w sobie wiele zalet. Można powiedzieć, że znalazłam swój nowy ideał.
Zacznijmy od tego, że powinnam napisać "balsam do dłoni", a nie "krem da rąk". Dla mnie to jednak wszystko jedno, zwał jak zwał. Najważniejsze, że działa :)
Markę BingoSpa znam od kilku lat. To polski producent kosmetyków. Gdzie można je zakupić? Przede wszystkim na ich stronie internetowej. Aby jednak uniknąć uciążliwych kosztów przesyłki warto rozejrzeć się za nimi w sklepach stacjonarnych. Ja osobiście spotkałam się z tymi produktami w supermarketach i sklepach Textil Market. W tym ostatnim kupiłam właśnie ten balsam do dłoni. Cena? Z tego co pamiętam ok. 7-8 zł.
Jego wielką zaletą jest ilość produktu, którą otrzymujemy za tę cenę. Jest to 135 g produktu. Nie do końca wiem jak wyszłoby przeliczenie tego na mililitry, w których najczęściej podaje się objętość kremów, ale generalnie produktu jest sporo :)
Drugi plus to piękny, delikatny zapach. Myślę, że wielu osobom przypadnie do gustu.
Ważnym aspektem, przez który właściwie głównie zwróciłam uwagę na ten produkt jest buteleczka z pompką. Świetny sposób aplikacji na skórę. Nie trzeba martwić się zakręcaniem zakrętki lepkimi od kremu rękami. 
Kolejną zaletą tego balsamu jest jego wydajność. Wystarczy jedno naciśnięcie pompki by "wysmarować" obie dłonie.


Produkt szybko się wchłania i nie pozostawia efektu tłustych rąk. 
Mi służy on w pracy jako podręczny ratunek dla dłoni przesuszonych po użyciu średniej jakości mydła w tamtejszej toalecie. 
Polecam go serdecznie. Jeśli na niego gdzieś natraficie, to nie wahajcie się wypróbować :)
Moja ocena:
10/10

8 komentarzy:

  1. Ja mam swój krem, któremu jestem wierna bo mam dość delikatne dłonie, i cóż, muszę mieć super nawilżacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, na pewno wypróbuję tego produktu :) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna recenzja! Może się skuszę:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt wygląda na bardzo interesujący, szczególnie dla mnie, która zimą ma wiecznie suche dłonie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...