poniedziałek, 15 lutego 2016

Peleryna

Bardzo lubię kapelusze, jednak niewiele z nich mi pasuje. Nakrycia głowy w rozmiarze "one size" zdecydowanie nie są dla mnie. W dodatku ceny kapeluszy w sieciówkach potrafią być bardzo wygórowane. Dlaczego właściwie mam płacić 80 zł za tak mało praktyczne nakrycie głowy? Kapelusze są stylowe, ale mało praktyczne przy mroźnej i śnieżnej zimie. Dlatego też tegoroczna wydaje się być idealna. Także dla cienkich pelerynek, jak ta poniżej. Znów zestawiłam ją trochę monotematycznie, ale lubię takie nieprzesadzone stylizacje.
Zestaw wybrałam wczoraj na wyjście do teatru. Nie obchodzimy Walentynek, ale dla pracowników mojej firmy była bardzo fajna okazja cenowa i uznałam, że to fajny sposób by spędzić niedzielę nieco inaczej.


Płaszcz - Atmosphere
Spódnica - eButik.pl
Buty - allegro.pl
Kapelusz - Reserved
Torba - humad.pl

22 komentarze:

  1. ślicznie a przy okazji polecam https://www.vinted.pl/members/753519-s4diec0

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja peleryna też super!
    I kapelusz ciekawy.

    PS. Czemu nie obchodzisz Walentynek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśmy na kolacji byli na przyklad dwa tygodnie wczesniej. Nie na sile 14 lutego jak wszyscy :)

      Usuń
  3. do twarzy kapeluszu, pmadkę dała bym delikatnej czerwieni wygladało by bardziej żywszy urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat się z tobą nie zgodzę bo chciałam właśnie by fioletowa szminka mocno się odbijała na tle beżu

      Usuń
  4. Bardzo fajnie, jestem fanem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post:)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy Ci w tym kapeluszu. Pelerynka bardzo fajna:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo lubie peleryny, twoja jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie

    zapraszam do mnie : http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna szminka, kapelusze są ostatnio hot ;)

    Informuje również, że na moim blogu zaszły spore zmiany, także zapraszam! ;) http://holaholafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor ma Twój płaszcz ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. sory,ale wygladasz jak stare pudlo,tj.babka dobrze po 50tce,moim zdaniem calość tej stylizacji dodaje ci niepotrzebnie lat.sory,ale nie podoba mi sie,poza tym masz fajny blog,ciekawie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze podobały mi się takie pelerynki, z ołówkową spódnicą wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze byłam zachwycona twoimi stylizacjami czasem coś nawet podpatrzyłam bo mam ten sam rozmiar ale sorry ta stylizacja na nie nie dość że dodała Ci lat to niestety i kilogramów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego nie dodała, drogi Anonimie - najwyżej podkreśliła obecność tych, które Autorka ma.
      Założenie dopasowanej kurteczki też by żadnych kilogramów tu nie odjęło, zaręczam ;)

      Usuń
  15. O jejku nie obraź się proszę ale strasznie staro wyglądasz w tej stylizacji dodaje ci +25/30 lat:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Również lubię kapelusze... chociaż zimą rzadko je noszę, bo mi najzwyczajniej za zimno w uszy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ceny kapeluszy w sieciówkach to pryszcz w porównaniu do cen nakryć głowy u modystek i w salonach kapeluszniczych z prawdziwego zdarzenia :)
    Tam za kapelusz zapłacisz często kilka razy tyle - ale będzie to rzecz o wiele lepiej zrobiona, niż kapelusz z sieciówki.
    Ja bardzo żałuję, że nie stać mnie na spersonalizowane kapelusze - może gdyby tak było, to wreszcie żaden nie zsuwałby mi się z głowy ;)

    Bardzo ładną masz tę pelerynkę, moim zdaniem prezentujesz się w tym połączeniu bardzo ładnie i stylowo.
    I ten kapelusz pasuje do Ciebie w stu procentach!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...