wtorek, 9 lutego 2016

Pastele zimą? Czemu nie! Część 2 - Róż

Przy poprzednim wpisie o pastelach do tablicy wywołany został pastelowy róż, często określany jako pudrowy. Przygotowałam więc garść zimowych inspiracji właśnie z tym kolorem.



























Przygotowując te wpis byłam przekonana, że mam więcej pudrowych ubrań. Okazało się tradycyjnie, że są to głównie letnie bluzeczki. Zimę reprezentuje u mnie głównie różowy komin :)
Musiałam to zmienić koniecznie i szukając zimowych płaszczyków natknęłam się na fajną parkę. Co prawda to zdecydowanie nie mój krój, ale kolor nieco go łagodzi.
Moje stylizacje z dodatkiem delikatnego różu:





Na koniec kilka propozycji połączeń różu z innymi kolorami:




9 komentarzy:

  1. Kiedyś nie lubiłam tego koloru, ale taki delikatny róż jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolor i bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię tego koloru , ale niektóre rzeczy są ciekqawe

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. pudrowy róż <3 uwielbiam takie pastelowe kolory !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekne te rzeczy! Ten popielato rozowy płaszczyk jest mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekne te rzeczy! Ten popielato rozowy płaszczyk jest mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś mi, że mam czapkę w tym kolorze! Muszę ją odszukać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...