sobota, 6 lutego 2016

Elegancki zestaw z szalem w kratkę

Nareszcie sobota! Odpoczywam po intensywnym tygodniu... sprzątając mieszkanie. Mąż w pracy więc wykorzystuję ten czas na porządki w szafie, która jest dziwnie mała, szczególnie jeśli chodzi o moją część. Specjalnie nie piszę "połowę" bo już dawno zgarnęłam więcej :) A i tak jest za mało. Z żalem więc (w końcu!) pozdejmowałam z wieszaków zeszłoroczne koszule i upchnęłam je do torby "jeszcze się w nie zmieszczę", którą chyba wywiozę do rodziców. Dzięki temu uzyskałam sporo miejsca na nowe, większe rzeczy. Ale nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. Póki co szukam motywacji by spróbować skutecznej diety. Najwyraźniej dwadzieścia spakowanych koszul nie jest wystarczającą ;)
Bo zawsze można kupić nowe, prawda? Tak jak poniższa świetna biała koszula z Mango z krytymi guzikami. Noszę ją na okrągło. W tym przypadku na niedzielne spotkanie z koleżanką z liceum, z którą przypadkowo odnowiłyśmy kontakt. Do tego dwukolorowa spódnica z Reserved i ozdobny naszyjnik z korali, który dostałam na urodziny. Ciekawy wybór, ja z pewnością bym go sama nie kupiła. Zwłaszcza, że w H&M biżuteria do tanich nie należy (jak na  zwykłe plastikowe świecidełka). Aby dodać trochę koloru, zrezygnowałam z czarnego szalika na rzecz czerwonego. Nowy outletowy nabytek za 3,90zł :)





 Koszula - Mango
Spódnica - Reserved
Płaszcz - Marks&Spencer
Torba - humad.pl
Botki - Biedronka
Korale - H&M (prezent)
Szalik - outlet Calliope

11 komentarzy:

  1. Śliczna ta koszula, i spódniczka :)
    Miłego weekendu:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super klasyczna i piękna stylizacja !
    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i elegancko wyglądasz <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał spudnica rewelacyjna :D jak co chętnei przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieściłabyś sie w niej dwa razy :D

      Usuń
  5. Widzę, że cierpimy na podobną ciuchową przypadłość ;) Ja aktualnie czytam książkę o słów fashion i zamierzam w końcu powalczyć o porządek w szafie.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slow fashion - autokorekta...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...