poniedziałek, 29 lutego 2016

BLACK MONDAY czyli jedyne takie podsumowanie lutego :)

Chyba już czas na podsumowanie miesiąca :)
Jak to możliwe, że zleciał jeszcze szybciej niż poprzednie?
Dla mnie luty był bardzo monotonny. Praca, dom, wycieczki po lekarzach. Wszystko obraca się wokół tego, że źle się czuję. Konsultowałam się z trzema lekarzami. Padło wiele pomysłów. Dziś po raz pierwszy usłyszałam, że to może od stresu. Dostałam tabletki na uspokojenie i mam leżeć w domu :) 

 Może jednak przejdźmy do przyjemniejszych tematów. 
Na Walentynki wybraliśmy się z mężem do teatru. W tym miesiącu byliśmy też w kinie i na parapetówce u znajomych. Takie wyjścia są mi bardzo potrzebne. Ratują od od monotonii. Obejrzałam też wiele filmów. Kilka z nich nawet było tego wartych :)
Zrobiłam też generalne porządki w mieszkaniu. Wszystko byle nie siedzieć w miejscu.



 Z ograniczenia zakupów ciuchowych nic nie wyszło, jak zwykle :) Opróżniłam jednak nieco szafę wyprzedając na Vinted ubrania, głównie te za małe.
Moje NAJ miesiąca:
Książka - Remigiusz Mróz "Ekspozycja" - polska wersja Kodu Da Vinci :)
Film - "Praktykant" - bardzo przyjemny i optymistyczny. Anne Hathaway prowadzi w nim moją wymarzoną firmę :)
Piosenka - Juice Newton "Angel of the Morning"

9 komentarzy:

  1. W sumie miałyśmy podobny luty, lekarze, praca i tak w kółko-poza paroma przerywnikami miłymi;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kino teatr domówka - nie jest źle. Nie stresuj się: życie jest tylko jedno :) Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana życzę dużo zdrowia, dziś 1 marca - coraz bliżej wiosna. Głowa do góry, u mnie też różnie, ale trzeba mieć nadzieję, że będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Praktykant" również bardzo mi się spodobał, wiele razy wywoływał uśmiech na twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No działo się, działo.
    PS. bardzo ładnie Ci w nowej fryzurze.

    Pozdrawiam Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten miętuskowy zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie książkami, jak spotkam to kupię:).
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak powiedziałaś, że się źle czujesz i masz unikać stresu to od razu pomyślałam że w ciązy jesteś :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...