środa, 6 stycznia 2016

Zimowe black&white

Kupiłam niedawno futrzaną czarną kamizelkę. W teorii miałam na nią mnóstwo pomysłów. W teorii.  Jakoś nie wiedziałam na jaką okazję ją ubrać. Wydawała mi się zbyt ekstrawagancka do pracy, a nigdzie indziej raczej ostatnio nie wychodzę. Siedzenie w domu jednak żadnemu z nas nie służy więc dziś zdecydowaliśmy się na "zaległe" kino i zabraliśmy moją mamę na "Listy do M 2" :) Fajnie było wyjść z domu. Choć film był typowy dla części drugich :) Naciągany.
Kamizelka była idealna na taki niezobowiązujący wieczór. Poza tym sale kinowe często są przesadnie klimatyzowane i przeważnie jest mi zimno :)
Pod spód wybrałam hit sezonu - kraciastą koszulę. Sama nie wiem, myślałam, że te "flanelki" nie są dla mnie, ale zobaczyłam jedną na koleżance, powiedzmy podobnych rozmiarów co ja i stwierdziłam, żę większa dziewczyna też może w takiej dobrze wyglądać. Choć załamało mnie, że musiałam wziąć rozmiar XXL. Jest bowiem uszyta z charakterystycznego materiału który się nie rozciąga. Oczywiście zdjęcia są tylko poglądowe, pomiędzy koszulą, a kamizelką miałam kurtkę :)
Na spodnie zamiast spódnicy zdecydowałam się tylko dlatego, że w końcu przyszły moje szyte na miarę kozaki zimowe. Jakaż była moja ulga, gdy po przymierzeniu okazało się, że zmieszczę w nie moje straszne łydki, ale też (!) nogawkę spodni. Niestety w żadnym z odwiedzonych sklepów obuwniczych to się nie stało. Witajcie w świecie puszystych :)






Kamizelka - odkupiona od Marcelka Fashion 
Koszula - allegro.pl
Spodnie - LC WAIKIKI
Torba - allegro.pl
Kozaki - allegro.pl
Naszyjnik - Sinsay

17 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się to jak zestawiłaś tą kamizelkę
    świetnie wyglądasz
    zaciekawiłaś mnie tymi butami - ciekawa sprawa
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie futrzaki ;) Fajny zestawik. Szkoda tylko ze wiekszosc filmow nr 2 wypada blado w porownaniu z pierwszymi czesciami :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie futrzaki ;) Fajny zestawik. Szkoda tylko ze wiekszosc filmow nr 2 wypada blado w porownaniu z pierwszymi czesciami :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione zestawienie kolorystyczne <3

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bajecznie :) Piękne kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój zegarek :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kozaki na miarę? Ale fajnie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jeśli to jedyna opcja. Jest dość droga ;)

      Usuń
  8. Kozaki piękne, ile kosztuje taka przyjemność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. 250zl ekoskóra i chyba 50zl doplaty za prawdziwa ale się nie skusilam. Powiem ci że nie tak dużo jak się spodziewalam zaczynając poszukiwania kozaków na miarę

      Usuń
  9. Cały czas dowiaduje się czegoś nowego. Kozaczki na miarę? Super. Futrzak także mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi tak brak śniegu a widzę że u każdego trochę popadało...

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja, wszystko świetnie dobrane:)

    zapraszam na mojego bloga i postu dotyczącego pielęgnacji twarzy i ciała

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...