środa, 20 stycznia 2016

Zimowa stylizacja z dodatkiem beżu

Nie lubię podwijać cholewki kozaków, ale niestety są za wysokie do długości spódnic, które noszę. Gdyby nie to, wszystko by mi się w poniższym zestawie podobało :) Staram się, zgodnie z deklaracją, wplatać gdzieś tam te pastele do zimowych stylizacji. Choć nadal nie umiem zdecydować się na całość w jasnej tonacji. Beżowa spódniczka to jest już u mnie szczyt finezji i dla równowagi góra jest już ciemna :)
Swoją drogą aż dziwne, że nie było wcześniej tej spódnicy na blogu. Jest fajna, bardzo wąska przez co trochę krępuje ruchy, ale ja lubię, gdy spódnica ołówkowa nie odstaje mi w okolicy kolan. Dodatkowo ma z tyłu zamek na całej długości. Kupiłam ją na Vinted i miałam na sobie pierwszego dnia w pracy zarówno w czerwcu, jak i potem w nowym wydziale we wrześniu :) Przynosi mi szczęście? ;)
Do tego szalik, który dostałam na urodziny od przyjaciółki. 





Spódnica - Reserved
Bluzka - Lidl
Płaszcz - Marks&Spencer
Szal - prezent
Torba - humad.pl
Kozaki - allegro.pl

10 komentarzy:

  1. Piękny zestawik! I jaki ładny szal! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal oraz paznokcie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. Gdybyś nie napisała nawet nie zwróciłabym uwagi na cholewki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te róże są świetne :) I znów podziwiam paznokcie :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam całkiem podobną spódniczkę z tym że szarą w przedostatnim wpisie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ze sobą świetnie gra :D
    Śliczny szal i spódnica :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje ?
    Zapraszam :)
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, bardzo elegancka ;) Śliczne paznokcie ;))

    http://mherdzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...