poniedziałek, 25 stycznia 2016

The Eagle has landed #2

Przygotowując wpis o pastelach zimą, natknęłam się na świetną kurtkę w kolorze pudrowego różu. Zalicytowałam i kilka dni później była już u mnie. Niestety przeliczyłam się z wymiarami. Myślałam, że zimowe okrycie musi mieć trochę więcej pod pachami i w biodrach. Przedobrzyłam. Okazało się, że jest to baardzo zawyżone 42. Zmieściła by się w tej kurtce osoba w rozmiarze 46. Ale i tak mi się podoba. Nigdy nie miałam niczego w tym stylu.
Połączyłam ją z szarością. To jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych.


 Kurtka - New Look (allegro.pl)
Tunika - prezent
Spodnie - C&A
Kozaki - allegro.pl
Torba - humad.pl
Zegarek - Daniel Wellington

6 komentarzy:

  1. Na zdjęciach nie widać, że jest za duża, także jest dobrze:). I fajna jest- niby parka, ale w pastelach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, ładne zdjęcia! :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? My juz obserwujemy! :)
    Zapraszamy!
    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kurtka, z reguły zimą nosimy się na czarno,a tu taki fajny kolor:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...