wtorek, 12 stycznia 2016

Tailor made

Poprzednio było o błękicie, więc by nie być gołosłowną, przedstawiam dziś błękitną stylizację. Niestety znowu z czernią, ale i nad tym pracuję :)
Ostatnio niemałe zainteresowanie wzbudziły moje szyte na miarę kozaki. Spieszę donieść, że póki co sprawiają się znakomicie. Opcja dopasowania kozaków do nogi jest bardzo istotna i myślę, że to idealne rozwiązanie nie tylko dla tych kobiet, które nie zapinają się w klasyczne kozaki. Swoją drogą widziałam ostatnio panią zapiętą w buty tak do wysokości 3/4. Zapewne rok wcześniej pasowały :P
Choć pewnie nie wszystkich stać by zapłacić 250zł za buty. A tyle właśnie zapłaciłam za swoje. Dużo? Chyba dużo biorąc pod uwagę fakt, że nie są z prawdziwej skóry. Czy było warto? Powiem wam pod koniec sezonu :)
Myślę jednak, że to fajnie, iż taka usługa (uszycia butów na miarę) jest dostępna dla przeciętnego obywatela. Zanim nie zaczęłam szukać, nie miałam o tym pojęcia. A przecież mnóstwo moich koleżanek ma zupełnie inny problem. Większość cholewek jest dla nich za szeroka. W takim przypadku też fajnie jest dopasować kozaki do siebie. 
Firmę, w której zamówiłam swoje znajdziecie tutaj.






Płaszcz - Talia
Koszula - Mango
Sweterek - Reserved
Spodnie - allegro.pl
Kozaki - allegro.pl
Torba - humad.pl
Naszyjnik - allegro.pl

16 komentarzy:

  1. Fajne te kozaki, fajna opcja osobistych kozaków:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko z czernią, bo biała koszula to tutaj bardzo istotny aspekt, świetnie uzupełniła całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszczyk cudowny, zarówno jego kolor, jak i fason! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw
    pięknie Ci w błękicie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno mnie tu nie było i muszę przyznać, że jestem w szoku. W tych nowych włosach wyglądasz GENIALNIE! i z pazurem, jestem zachwycona. Stylizacja też na wielki plus, zupełnie jak nie Ty. Jedno wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory dobrałaś w tym zestawie :)

    Widziałyście już high bay led? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny płaszczyk:-) A buty szyte na miarę to dobre rozwiązanie. Też ostatnio odkrywałam, że nie jest to aż takie kosztowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna torebka! A co do butów, swojego czasu wszystkie cholewki były mi za ciasne, dopinałam kozaki do połowy łydki... ciężko mi było znaleźć coś ładnego, co dało się dopiąć do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie wszystkie kozaki są za szerokie, dlatego kupuję zawsze wiązane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna stylizacja, wszystko genialnie dobrane, pasuje do Ciebie :)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...