niedziela, 10 stycznia 2016

Pastele zimą? Czemu nie! część 1 - Błękit

Ten post powstał by przekonać was, a głównie siebie, że zimą też można ubierać się na jasno. Zawsze miałam z tym problem. Nawet latem najczęściej sięgam po ciemniejsze kolory, bo czuję się w nich pewniej. Tymczasem w mojej szafie jest dużo pastelowych ubrań i czas je wykorzystać.
Na początek kolor, do którego przekonałam się dopiero wiosną zeszłego roku. Błękitny.
I od razu poszłam na całość. Kupiłam płaszcz w tym kolorze, który z miejsca stał się moim ulubionym. 
I to właśnie głównie płaszcze pokazują nam się, gdy przeszukamy Internet pod kątem błękitu i zimy ;) Zebrałam te stylizacje w całość i prezentuję poniżej. Zdjęcia z blogów są naturalnie podlinkowane :)






















Kilka propozycji z mojego bloga:




 Na koniec kilka zestawów:



Jeśli nabrałyście ochoty na błękit to zapraszam na małe zakupy :)









9 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie jasno-niebieskie płaszczyki, niestety w pastelach nie wyglądam najlepiej, a szczególnie właśnie w takim jasnym błękicie. No cóż - można tylko pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zakochałam się w tym kolorze już w zeszłym roku,
    ale na razie mało go w mojej szafie - koniecznie muszę to zmienić
    świetne inspiracje :)

    Pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten odcień baby blue chyba go zwą, jest cudowny. Aż zamarzył mi się taki sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pastele. Zimą też można je śmiało nosić. Błękit jest ładny, ale ja uwielbiam pastelowy pudrowy róż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama szukałam płaszcza w takim kolorze i nie znalazłam takiego, który by mi odpowiadał. Pastele odmładzają, czuję się jak nastolatka. Pozdrawiam i zapraszam na www.eskaiemka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest obłędny.Piękne te płaszczyki błękitne! Świetne inspiracje i twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie w niedzielę przymierzałam się do zakupu błękitnego płaszcza, ale stwierdziłam że mam podobny różowy i zrezygnowałam, a teraz żałuję...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...