niedziela, 3 stycznia 2016

Moje ulubione stylizacje w 2015 roku

Postanowiłam również w tym roku przygotować zestawienie dwunastu moich ulubionych stylizacji. Z każdego miesiąca wybrałam jedną. Nie zawsze było łatwo. Czasami nie mogłam zdecydować się na tylko jeden, a też często żaden zestaw jakoś nie wydawał mi się odpowiedni do wyróżnienia. Nie bez powodu większość to stylizacje ze spódnicą. W takich czuję się najlepiej.
Myślę, że taki roczny przegląd jest fajny. Można zauważyć jak styl się zmienił w przeciągu roku. Lub właśnie jak się nie zmienił, bo stylizacja pierwsza i ostatnia są do siebie całkiem podobne.
No i wszystkie cztery pory roku w jednym miejscu :) Warto zrobić sobie takie podsumowanie, choćby dla samej siebie. Co zostawić, a co wyrzucić? W czym wyglądamy najlepiej? W którą stronę warto podążać?
Stylizacja niby całkiem zwyczajna. Główną rolę gra szal. Właściwie nie potrzeba niczego więcej :)
Pamiętam, że wtedy tęskniłam już za wiosną, stąd tulipany. No i płaszcz. Nie mogło go zabraknąć w tym zestawieniu. Niestety już go nie mam bo był za duży i wystawiłam go na sprzedaż. To było pół roku temu, teraz pewnie pasowałby jak ulał :P Trochę żałuję, że się go pozbyłam.
Załapałam się na końcówkę szału na piankowe ubrania i kupiłam ten zestaw w bardzo dobrej cenie. Spódniczkę jeszcze w 2014 roku, bluzkę trochę później. Jednak razem założyłam ten zestaw tylko raz, tego dnia :) A niedawno całość odkupiła ode mnie dziewczyna na vinted.pl.
Błękitny płaszczyk musiał się pojawić, tak samo jak różowy :) Kosztował sporo, ale było warto. Bardzo dobrze czułam się w tym zestawie choć pogoda mnie wtedy zaskoczyła. Mam nadzieję, że w tym roku nie dane będzie nam tyle czekać na prawdziwą wiosnę ;)
Aż nie chce się wierzyć, że tę stylizację od poprzedniej dzieli tylko miesiąc. Wiosna w końcu przyszła, nieco spóźniona. Tak bardzo mi się ten zestaw spodobał, że miałam go na sobie później jeszcze dwa razy, ostatni raz we wrześniu :) Zresztą spódnica nadal jest jedną z moich ulubionych.
W tym zestawie podobają mi się szczególnie dodatki - torebka i buty. I połączenie granatu z różem, którego wcześniej nie stosowałam.
W zestawieniu musiało się znaleźć miejsce na sukienkę mamy. Pożyczyła mi ją na wyjazd nad morze i już u mnie została :) W tym przypadku w zestawieniu zainspirowanym... sandałami :) Beż, granat i brąz - to połączenie stosowałam latem dosyć często, właśnie ze względu na buty, który okazały się bardzo wygodne na upalne dni. Mam nadzieję, że jeszcze trochę ze mną pobędą bo są supermarketu i boję się o ich wytrzymałość.
Ponownie chabrowa spódnica. Tym razem w połączeniu z kupioną latem torebką, która od razu trafiła do grona moich ulubionych. Choć często mam problem co do niej dobrać. 
Znów sukienka mamy. Tym razem z kolejnym hitem - torebką w kolorze khaki. Zestaw z ósmej rocznicy :)
W październiku moją ulubioną stylizacją był jeden z zestawów z bordową spódniczką z Biedronki. Kupiłam ją całkiem przypadkiem i okazała się strzałem w dziesiątkę.
Miałam problem by wybrać najfajniejszy zestaw z listopada. Chciałam by był jesienny, a część zdjęć na blogu pochodziła z wakacji na Fuerteventurze. Postawiłam więc, bez przekonania, na spódnicę retro z brązowymi dodatkami. Do spódnicy na pewno będę jeszcze wracać, ale w innym wydaniu.
W grudniu nie miałam wątpliwości - zestaw z bluzą w pepitkę i musztardowym kominem jest moim ulubionym.

14 komentarzy:

  1. różowy płaszczyk był cudny, w styczniu świetnie wyglądałaś - najlepsza stylizacja moim zdaniem, chociaż marzec i wrzesień też, najmniej listopad - ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwietniowa stylizacja najlepsza <3

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana! :*

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiecień, maj i czerwiec to zdecydowanie moje ulubione, ślicznie Ci w pastelach ! Dobrze, że nie zrezygnowałaś ze spódnic ja ostatnio przerzuciłam się na spodnie i jakoś nie mogę wrócić do tych spódnic niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się Trójmiejski zestaw-nie mogłoby być inaczej:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten błękitny płaszczyk. Natomiast jeansowa spódnica jest zbyt mocno marszczona w pasie, niepotrzebnie dodajesz sobie kilogramów, a przecież zgrabna z CIebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błękitny płaszcz i szal w kratę - świetne. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zestawienie. Najbardziej podoba mi się marzec i grudzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że każdy wybiera inny miesiąc ;) Według mnie najlepszy był luty i listopad, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy na inny gust i to właśnie jest fajne :)

      Usuń
  9. bardzo fajne zestawienie, wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. :)
    Uwielbiam kraciaste szale. :)

    Obserwujemy? :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawy fajne, ale najbardziej podoba mi się zmiana fryzury, bardzo na plus:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...